Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Понеділок, 06.05.2024, 21:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Творча майстерня вчителя ЗОШ№12 Лєщіної Олени Георгіївни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті » Стаття

Здоров’язбережувальні технології уроках трудового навчання

Здоров’язбережувальні технології  уроках трудового навчання  

Для  впровадження у навчально-виховний процес здоров'язберігаючих технологій, спрямованих на формування культури здоров'я, та її організаційно-методичного забезпечення  визначила напрямки роботи над проблемою школи «Створення умов і форм організації взаємодії педагогів та учнів у процесі інтеграції освітньої та оздоровчо-виховної роботи». Проблема над якою працюю : « Формування в учнів навичок проектної діяльності у процесі інтеграції освітньої та  оздоровчо-виховної роботи»  дає можливості впроваджувати інноваційні та здоров’язберігаючі технології, а головне :

- реалізувати цільову шкільну програму "Здорова дитина - майбутнє нашої країни", головним завданням якої є формування культури здоров'я учнів;

- сформувати  управлінські компетенції педагогічного колективу щодо впровадження здоров'язберігаючих технологій навчання і виховання;

- прийняти  участь у всебічної  і ґрунтовної підготовці школи до процесу формування культури здоров'я учнів;

- встановити чіткі взаємозв'язки і узгодженість діяльності вчителів м/о, учнів, батьків, медичних служб та громадських організацій;

- ефективно впроваджувати  здоров'язберігаючі технології у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу;

- створити  сприятливе освітнє середовище у навчальному закладі, що забезпечує формування культури здоров'я учнів.

Метою кожного уроку є сприяння створенню сталої мотиваційної установки на збереження і зміцнення здоров учнів. Для реалізації цієї мети під час проведення уроків, додаткових занять, у своєї гурткової роботі:

  • створюю  необхідні санітарно-гігієнічні умови в майстерні;
  • формую навички безпечної праці;
  • налаштовую  учнів на позитивний психологічний мікроклімат;
  • слідкую за правильною поставою під час виконання практичних завдань;
  • регулярно проводжу  фізкультхвилинки, релаксаційні паузи,включаючи гімнастику для очей;
  • проводжу  бесіди, направлені  на формування потреби у здоровому способу життя;
  • з метою недопущення перевтоми учнів використовую  інтерактивні методи навчання;
  • слідкую за зміною видів діяльності, нормують домашні завдання .

Для виховання в учнів навичок здорового способу життя, а саме:

  • бережливого ставлення до дерев, зокрема до ялинок;
  • виховання  любові  до природи,екології краю;
  • підвищення рівня екологічної культури населення;
  • формування у школярів та їх батьків небайдужого ставлення до довкілля;
  • виховання почуття відповідальності за збереження насаджень вічнозелених дерев від невиправданої вирубки.

Учням було запропоновано взяти участь у благодійному проекті «Врятуємо ялинку».

Головна мета проекту  — збереження живих дерев. І тому не випадково, що учні нашої школи вирішили приєднатися до всеукраїнської акції «Не рубай ялинку!», яка протягом багатьох років проводиться в країні  та направлена на збереження зеленого багатства України – хвойних лісів. Шкільна акція «Врятуємо ялинку »  була спрямована не тільки на попередження незаконного вирубування хвойних дерев, а й на формування громадської думки про «ялинкову» проблему шляхом пропаганди заміни ялинок та сосен композиціями з гілок хвойних дерев, що дозволить значно скоротити попит на живі дерева, збереже життя багатьом лісовим красуням, на вирощування яких необхідно багато років і чималі кошти.

Малюю  з учнями плакати, малюнки по здоров'язберігаючім  технологіям.

Категорія: Стаття | Додав: Alfario (26.11.2015)
Переглядів: 1931 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024