Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
П`ятниця, 26.04.2024, 09:57 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Творча майстерня вчителя ЗОШ№12 Лєщіної Олени Георгіївни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
|
Мета:
навчальна: ознайомлення учнів з одним із давніх видів декоративно-ужиткового мистецтва – декупаж, організація робочого місця та правила охорони праці;
розвиваюча: сприяти розвитку творчої, просторової уяви, формування вміння відчувати красу;
виховна: виховувати культуру праці, естетичні смаки. |
Для впровадження у навчально-виховний процес здоров'язберігаючих технологій, спрямованих на формування культури здоров'я, та її організаційно-методичного забезпечення визначила напрямки роботи над проблемою школи «Створення умов і форм організації взаємодії педагогів та учнів у процесі інтеграції освітньої та оздоровчо-виховної роботи». |
Мета:
- національне відродження декоративно-ужиткового мистецтва;
- розширювати світогляд учнів, формувати в них естетичні смаки, викликати інтерес до української вишивки ;
- популяризація професій , пов’язаних з виготовленням вишитих виробів;
- виховання любові до прекрасного;
- розвиток різносторонніх духовних і творчих здібностей учнів, потреби не тільки бачити, але й творити власноруч;
- залучення нових учні до гуртка «Берегиня».
|
Програма конкурсу складається з 5 частин, розрахована на 1 год.30 хв.:
1. Домашнє завдання: презентація,екскурсія у міні –музей, номер художньої самодіяльності.
2. Творча лабораторія: конкурс «Модна крамничка», «Художник», «Зроби ляльку для малечі».
3. Конкурс «Ерудит».
4.Конкурс старшокласників «Найкраща панночка у вишивках Полтавських».
5.Виступ театру моди професійного ліцею №1. |
Упродовж багатовікової історії народ створив чимало загадок про трудовий процес, господарський інвентар, знаряддя сільськогосподарського виробництва, різні види праці, її результати тощо.
Навчання буде цікавішим, коли використовуватимуться загадки.
Велику роль відіграє вміле вплітання в заняття елементів культурної |
|
|